sunnuntai 1. elokuuta 2010

MÄ MUISTAN SUN MUSTIKKASUUN. SÄ MUISTAT SEN KAIKEN MUUN...


Mä muistan sun mustikkasuun,
sä muistat sen kaiken muun

Mä muistan sun ihon ja savukkeen tuoksun,
sä muistat meidän kuuman virran juoksun

Mä muistan sun polven muodon,
sä muistat rakkauden luodon

Mä muistan suven oudon, kuuman,
sä muistat sen piinan, huuman

Mä muistan sut ja täysikuun,
sä muistat vain mut ja mustikkasuun

♥♥♥♥♥♥

Sä muistat kaiken muun,
mut mä vain sun mutrusuun

Sä muistat mun ihon hajun,
mä vain sen tunteen rajun

Sä muistat sen mökin oudon,
mä muistan sen yön soudon

Sä muistat mut ja täysikuun,
mä muistan sut ja mutrusuun

- Leena Lumi -
kuva Hanne

6 kommenttia:

  1. "Sä muistat mökin oudon,
    mä muistan sen yön soudon---"

    Runo josta tuli balladi;)))

    Onnellisia muistoja kannattaa vaalia tv. Aili-mummo <3

    VastaaPoista
  2. Aili, siitä tuli siis resitatiivi eli runolaulu.

    Onnelliset muistot kantavat niidenkin päivien yli, joina et jaksaisi.

    VastaaPoista
  3. Kaikki muistot, - vaikka kummallakin omansa - kirjattu tähän runoon. Hienosti! Hyvät loppusoinnut ja mutrusuu!

    VastaaPoista
  4. Anja, niinhän se menee.

    Huomasin tänään, että käyntikorttivalokuvassani, jonka muutaman kerran julkaisin blogini alussa, on myös mun suu mutrussa - vieläkin;-) eli ehkä runolaulun toinen osapuoli muistaa oikein.

    VastaaPoista
  5. Akiss, kiitos! Tämä on minullekin yksi niistä, joka pääsee mukaan, jos...

    VastaaPoista